2015. június 13., szombat

Google keresőmarketing módszerek

google keresomarketing kulcsszo
Google keresőmarketing kulcsszavak
A keresőmarketinget felfoghatjuk úgy is, hogy nem egyéb, mint a Google szelekciós munkáját segítő internetes eljárás.  A dinamikusan terjeszkedő világhálón több milliárd weboldal helyezkedik el. A legnagyobb mennyiséget feldolgozni képes kereső, a Google is csak ennek töredékét, mintegy 1,4 milliárd oldalt képes szkennelni és feldolgozni, de ez is kolosszális szám, így aztán még a különleges témákra irányuló kereséseknél is gyakran több ezer találatot kapunk a listaoldalakon (SERP).

A Google-helyezés nem öncél, hanem eszköz


A Googlekereső algoritmusai igen bonyolult szempontrendszer szerint rangsorolják a honlapokat és ebben voltaképp segítségére van azoknak a szakembereknek a munkája, akik azon fáradoznak, hogy a gondjukra bízott szájtok az első találati helyekre kerüljenek. Ezt ma már nem lehet a céloldal tartalmi kvalitásaitól függetlenül elérni, így a SEM-szakemberek vagy eleve nem szegődnek el hitvány tartalmú honlapok optimalizálására, vagy ha mégis, előbb el kell érniük, hogy tulajdonosukkal együttműködve feljavítsák őket. Ha a weblap kitűnő minőségű, akkor következhet a voltaképpeni marketing munka.


Mára tehát a keresőmarketing jól ismert fogásai között a tartalomfejlesztést is számon kell tartani, mi több, elsőként kell említeni, az egyre intelligensebbé váló keresőmotorok csakis a minőségi tartalomba kapaszkodva produkálnak minőségi találati listákat - ami elemi érdeke mind a Googlenak, mind a kereső embernek. Ezzel lesz a helyezés valódi fokmérője a honlap értékének
A fenti linken elérhető SEM-SEO szakember arra vállalkozik, hogy a Google alapú keresőmarketing  módszerei között első helyen a tartalomfejlesztés módszerét alkalmazva végez helyezés-javító munkát a legális kereső marketing eljárások szerint.