Google keresőmarketing kulcsszavak |
A Google-helyezés nem öncél, hanem eszköz
A Googlekereső algoritmusai igen bonyolult szempontrendszer szerint rangsorolják a honlapokat és ebben voltaképp segítségére van azoknak a szakembereknek a munkája, akik azon fáradoznak, hogy a gondjukra bízott szájtok az első találati helyekre kerüljenek. Ezt ma már nem lehet a céloldal tartalmi kvalitásaitól függetlenül elérni, így a SEM-szakemberek vagy eleve nem szegődnek el hitvány tartalmú honlapok optimalizálására, vagy ha mégis, előbb el kell érniük, hogy tulajdonosukkal együttműködve feljavítsák őket. Ha a weblap kitűnő minőségű, akkor következhet a voltaképpeni marketing munka.
Mára tehát a keresőmarketing jól ismert fogásai között a tartalomfejlesztést is számon kell tartani, mi több, elsőként kell említeni, az egyre intelligensebbé váló keresőmotorok csakis a minőségi tartalomba kapaszkodva produkálnak minőségi találati listákat - ami elemi érdeke mind a Googlenak, mind a kereső embernek. Ezzel lesz a helyezés valódi fokmérője a honlap értékének
A fenti linken elérhető SEM-SEO szakember arra vállalkozik, hogy a Google alapú keresőmarketing módszerei között első helyen a tartalomfejlesztés módszerét alkalmazva végez helyezés-javító munkát a legális kereső marketing eljárások szerint.