Nintendo NX konzol reklámja |
Marad a Wii megoldás a játékkonzolnál
A Nintendo NX játékkonzol várhatóan csak a jövő évben lesz elérhető, a marketing kampány már most beindult. A reklámhadjárat kezdő lépései a szokásos „hallottunk róla, hogy…” mondatokkal indult el, és nagyon általános dolgokról tudunk csak beszámolni.
A cég vezérigazgatóját több újságíró is arról kérdezte, hogy a Nintendo NX-et milyen prioritások és paraméterek mentén fogják megtervezni és elkészíteni. Az Xbox és a PlayStatino nyomán sokan úgy gondolták, hogy a Nintendo is a hardver izmosításán, erősítésén dolgozik, és a marketing kampányt is az erősebb vas köré hangsúlyozzák majd. A jelenlegi talányos információk szerint a cégnek nem érdeke és célja, hogy megnyerje a hardverversenyt, inkább a játékok minőségén akarnak emelni, és a változatos kínálattal hódítják meg a vásárlókat.
A Nintendo nem akar részt venni az új technológiák bevezetésének versenyében, ahogyan azt a Microsoft és a Sony teszi. A vállalat professzionális módon növeli az elektronikus eladások számát is. A Nintendo NX nem lesz a Wii U váltótársa, a cég mindkét platformot meg szeretné tartani, hogy nagyobb közönség számára nyújthassanak különleges élményeket.
A cég reklám kampány üzenete szerint a Nintendo NX 2017 márciusában fog megjelenni és magától értetődő módon a virtuális valóság megteremtése lesz a célja. A VR szemüveg és a mozgásérzékelés alapvető funkcióvá lép elő.
Kezdődik a Nintendo NX marketing kampánya, hogy a jövő évben már csúcsra járathassák az eladásokat. A Nintendo NX marketing kampánya az elektronikus mobil marketingre alapozva szeretne sok játékkonzolt eladni minden korosztály számára. Érdekes témákat vetünk fel: Nintendo NX, marketing, elektronikus online tartalom és szerviz marketing, tömeges reklám, SMS küldés, játék konzol.