Kampánymarketing okostelefonra
![]() |
A tömeges SMS mint hatékony mobilmarketing eszköz |
- kampánycél tömör megfogalmazása
- termék ismertetése, leírása; főbb jellemzői
- célcsoport analízis minél több bontásban
- üzenet - a kampány legfőbb tartalmi eleme
- média tervezés - a megjelenítés felülete. esetünkben: okostelefon
- büdzsé kezelés - sarokszámok
- határidő az egyes munkafázisokhoz, lebonyolításhoz
SMS-kampány fejlett mobileszközökre
Bár az okostelefonokra a többcsatornás kommunikáció jellemző, amelyben az internet részesedése ma már nagyobb, mint a GMS-hálózaté és az applikációk révén hatásosabb reklámlehetőségek mutatkoznak, mint a hagyományos mobiltelefónia területén - mégse becsüljük le a jó öreg SMS-t, mert a szövegüzenetek olyasmit tudnak, amit leglátványosabb videó vagy alkalmazás sem. Ez pedig a személyes közvetlenség és direkt elérés. Ezért érdemes még ma is igénybe venni ezt a személyi számítógépről vezérelhető szolgáltatást:
Tömeges SMS-küldés
Az eljárás lényege: a célcsoport tagjainak mobilszámára személyes hangú szöveges üzenetet küldünk hordozható számítógépünkről. Míg az alkalmazásokban vagy internetes weboldalakon megjelenő hirdetés és reklám mindig valamilyen keresett, megnyitott, használt tartalom kísérőjeként jelenik meg, a felhasználó nem figyel rájuk. Ő csak játszik, tájékozódik keres valamit, ha vacsorázni szeretne és a keresett étterem honlapjához sütőporreklám társul, valószínűleg nem rohan ilyesmit vásárolni. Ha videójáték közben reumakrémet ajánlanak, akkor is inkább az ellenség kilövése mellett dönt, meg se látja, mi villog oldalt a kijelzőn.A mobiljára kapott SMS-t azonban mindenki elolvassa. Honlap információ a mobil marketing és a tömeges SMS küldésről. Árak, rartalom - ingyenes próbaverzió laptop számítógépről. Tudjon meg többet a szolgáltatásról és a mobiltelefonos generációkról. Később kapcsolati link is lesz a weboldalon üzenetküldéshez, árajánlat kéréshez.
Online mobilmarketing eszközök a telekommunikációban. Okostelefon-alkalmazások (mobilapplikációk) és tömeges sms küldés. 3G és 4G technológiákra tervezett SMS-kampány lebonyolítása laptopról. Tartalommarketing.