Mobilmarketing, okostelefonok, tömeges sms küldés

Kampánymarketing okostelefonra

marketing sms - laptop tartalom
A tömeges SMS mint hatékony mobilmarketing eszköz
Ahogy minden kampány esetében, az okostelefonokat célzó promóciós kampányokban is a marketingcélok kitűzése és rövid, átlátható megfogalmazása után kerül sor a részletes kampányterv elkészítésére, amely tervezet a megvalósítás módját, lehetőségeit tartalmazza pontos leírások formájában. Itt nem vázlatszerű felskiccelésről, hanem aprólékosan kidolgozott cselekvési tervről van szó, amelynek elkészítéséhez elengedhetetlenül szükséges, hogy a terv készítőjének birtokában legyen az úgynevezett kreatív brief, amelyben a megrendelő összefoglalja céljait, meglévő lehetőségeit és elvárásait a kampánytervvel, illetve annak kivitelezőjével kapcsolatban. Ennek elemei:
  • kampánycél tömör megfogalmazása
  • termék ismertetése, leírása; főbb jellemzői
  • célcsoport analízis minél több bontásban
  • üzenet - a kampány legfőbb tartalmi eleme
  • média tervezés - a megjelenítés felülete. esetünkben: okostelefon
  • büdzsé kezelés - sarokszámok
  • határidő az egyes munkafázisokhoz, lebonyolításhoz
A kampányterv leegyszerűsödik, ha a felhasználni kívánt médiumok sorában egyetlen eszközre, nevezetesen a harmadik és negyedik generációs mobiltelefonokra koncentrálunk.

SMS-kampány fejlett mobileszközökre 


Bár az okostelefonokra a többcsatornás kommunikáció jellemző, amelyben az internet részesedése ma már nagyobb, mint a GMS-hálózaté és az applikációk révén hatásosabb reklámlehetőségek mutatkoznak, mint a hagyományos mobiltelefónia területén - mégse becsüljük le a jó öreg SMS-t, mert a szövegüzenetek olyasmit tudnak, amit leglátványosabb videó vagy alkalmazás sem. Ez pedig a személyes közvetlenség és direkt elérés. Ezért érdemes még ma is igénybe venni ezt a személyi számítógépről vezérelhető szolgáltatást:

Tömeges SMS-küldés

Az eljárás lényege: a célcsoport tagjainak mobilszámára személyes hangú szöveges üzenetet küldünk hordozható számítógépünkről. Míg az alkalmazásokban vagy internetes weboldalakon megjelenő hirdetés és reklám mindig valamilyen keresett, megnyitott, használt tartalom kísérőjeként jelenik meg, a felhasználó nem figyel rájuk. Ő csak játszik, tájékozódik keres valamit, ha vacsorázni szeretne és a keresett étterem honlapjához sütőporreklám társul, valószínűleg nem rohan ilyesmit vásárolni. Ha videójáték közben reumakrémet ajánlanak, akkor is inkább az ellenség kilövése mellett dönt, meg se látja, mi villog oldalt a kijelzőn.

A mobiljára kapott SMS-t azonban mindenki elolvassa. Honlap információ a mobil marketing és a tömeges SMS küldésről. Árak, rartalom - ingyenes próbaverzió laptop számítógépről. Tudjon meg többet a szolgáltatásról és a mobiltelefonos generációkról. Később kapcsolati link is lesz a weboldalon üzenetküldéshez, árajánlat kéréshez. 

Online mobilmarketing eszközök a telekommunikációban. Okostelefon-alkalmazások (mobilapplikációk) és tömeges sms küldés. 3G és 4G technológiákra tervezett SMS-kampány lebonyolítása laptopról. Tartalommarketing.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése