Egy látványos télikert |
A télikertgyártás marketing kampányának ára nem transzferálható
A marketingterv tulajdonképpen egy „navigációs térkép”, melyben pontosan meghatározásra kerül a Caribi Télikert cég célja, s az is, hogyan lehet a kitűzött célt elérni.A marketing terv a télikertgyártó üzleti tervének egyik alapeleme.
A marketing kampányterv fejezetei
- Termék/szolgáltatás
- Ár
- Értékesítési út
- Arculat
- Reklám, promóció, PR tevékenység
Termék/szolgáltatás
- A termék, esetünkben a télikert leírása, használati értéke
- Minőség – milyen minőségi kategóriába sorolhatóak be a legyártott nyílászárók
- Alak, forma, stílus – hány féle színben, formában tervezhető a télikert a célpiacok és a gyártói lehetőségek figyelembevételével.
Árpolitika
Az elérendő piaci részesedés és a termék esetleges újszerűségének ismeretében milyen árpolitikát teremt a bevezetési árszint meghatározása a szolgáltató cég.A télikertgyártás, építés ára
Fizetési feltételek: milyen feltételekkel adja el a terméket, milyen garanciákat kér a vásárlóktól.
Árdifferenciálás: milyen esetben és milyen mértékben kíván a megállapított kiindulási ártól eltérni.
Egyéb díjak: kíván-e valamilyen szolgáltatásért egyéb díjat felszámítani (például transzferár).
Értékesítési út
Milyen értékesítési utat választ, kiket kapcsol be az értékesítés folyamatába, nyújt-e partnereinek valamilyen kedvezményeket.Közvetlen értékesítésénél milyen az üzlet raktár-készlete, előre gyártott ajtó, ablak.
Bolt nélküli kereskedelem esetén milyen eszközökkel, mely partnerekkel dolgozik.
Marketing terv télikert gyártóknak és építőknek Budapesten és vidéken is. A télikert gyártó cégeknek is szükségük van marketing kampány tervre, hogy az árpolitikájuk megfelelő legyen és maximalizálhassák a nyereséget a minőség megőrzése mellett. Fontos többet megtudni az árpolitika, marketing kampány, műanyag ablak, nyílászáró.