2016. április 20., szerda

Marketing terv télikert gyártóknak

Marketing terv a télikertnek
Egy látványos télikert

A télikertgyártás marketing kampányának ára nem transzferálható

A marketingterv tulajdonképpen egy „navigációs térkép”, melyben pontosan meghatározásra kerül a Caribi Télikert cég célja, s az is, hogyan lehet a kitűzött célt elérni.
A marketing terv a télikertgyártó üzleti tervének egyik alapeleme.

A marketing kampányterv fejezetei

  • Termék/szolgáltatás
  • Ár
  • Értékesítési út
  • Arculat
  • Reklám, promóció, PR tevékenység

Termék/szolgáltatás

  • A termék, esetünkben a télikert leírása, használati értéke
  • Minőség – milyen minőségi kategóriába sorolhatóak be a legyártott nyílászárók
  • Alak, forma, stílus – hány féle színben, formában tervezhető a télikert a célpiacok és a gyártói lehetőségek figyelembevételével.

Árpolitika

Az elérendő piaci részesedés és a termék esetleges újszerűségének ismeretében milyen árpolitikát teremt a bevezetési árszint meghatározása a szolgáltató cég.

A télikertgyártás, építés ára

 

Fizetési feltételek: milyen feltételekkel adja el a terméket, milyen garanciákat kér a vásárlóktól.
Árdifferenciálás: milyen esetben és milyen mértékben kíván a megállapított kiindulási ártól eltérni.
Egyéb díjak: kíván-e valamilyen szolgáltatásért egyéb díjat felszámítani (például transzferár).

Értékesítési út

Milyen értékesítési utat választ, kiket kapcsol be az értékesítés folyamatába, nyújt-e partnereinek valamilyen kedvezményeket.
Közvetlen értékesítésénél milyen az üzlet raktár-készlete, előre gyártott ajtó, ablak.
Bolt nélküli kereskedelem esetén milyen eszközökkel, mely partnerekkel dolgozik.

Marketing terv télikert gyártóknak és építőknek Budapesten és vidéken is. A télikert gyártó cégeknek is szükségük van marketing kampány tervre, hogy az árpolitikájuk megfelelő legyen és maximalizálhassák a nyereséget a minőség megőrzése mellett. Fontos többet megtudni az árpolitika, marketing kampány, műanyag ablak, nyílászáró.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése